Szkolenie poświęcone jest marketingowym aspektom zarządzania gabinetem dietetycznym jako działalnością gospodarczą. Nawet najlepiej wykształcony dietetyk, dobrze przygotowany merytorycznie do pracy z pacjentem może nie wiedzieć jak z sukcesem poprowadzić firmę. Konsekwentna praca marketingowa może przynieść nam rewelacyjne efekty w pozyskaniu i utrzymaniu pacjenta. Szkolenie odpowie także kursantom na takie pytania jak budować dobrze swój wizerunek i markę osobistą oraz jak zarządzać kanałami społecznościowymi.
TEMATYKA SZKOLENIA:
I. Po co firmie marketing?
I. Po co firmie marketing?
- Instrumenty marketingowe- jak z nich korzystać? Strategia marketingowa od czego zacząć?
- Potrzeby grupy docelowej konsumentów. Jak je kreować? Koncepcja marketingu MIX. Droga od klienta do pacjenta.
- Jakie akcje marketingowe tworzyć. Festyny, prelekcje, wydarzenia lokalne jak je wykorzystać do pozyskania klienta. Organizacja akcji profilaktycznych krok po kroku.
- Ulotki, wizytówki, plakaty- czy warto w nie inwestować? Triki które sprawią, że nie trafią do kosza.
- Sesje Q&A- co to jest? Jak być ekspertem?
- Jak tworzyć apele promocyjne? Sponsoring. Praktyczne pomysły promocji w gabinecie dietetycznym: bezpłatne próbki, kupony, opakowania bonusowe, premie od zakupu, znaczki handlowe, degustacje, konkursy, metamorfozy.
- Reklama jako sztuka perswazji. Profil psychologiczny potencjalnego pacjenta. Mechanizm emocjonalizacji odbioru.
- Skuteczna współpraca z innymi placówkami- reklama POS
II. Stare media kontra nowe media
- Kreowanie wizerunku w mediach społecznościowych, budowanie relacji, plan treści.
- Jak tworzyć newsletter i budować bazy pacjentów?
- Błędy reklamy na Facebooku, błędy prywatnych kont internetowych, praktyczne posty na Facebooku- przykłady, BOTY, grafiki, budowanie dobrego BIO, transmisje na żywo, stories.
- Gabinet dietetyczny jako firma usługowa. Komunikacja Public Relations w dietetyce, segmentacja rynku odbiorców usług, jak trafić bezpośrednio do naszego klienta?
III. Marka. Budowanie marki osobistej.
- Rola asystenta dietetyka, jego funkcje, zadania i obowiązki. Skuteczna rozmowa telefoniczna, pozyskiwanie klienta. Reagowanie na niesubordynację klienta. Badanie potrzeb pacjenta.
- Jak pozyskiwać klientów z polecenia. Rezygnacje pacjentów.
- Corporate design. Lokalizacja gabinetu.
Szkolenie zawiera:
- 3 e–booki
- 3 zestawy ćwiczeniowe
- 3 nagrania wideo
- + 8 bonusowych nagrań wideo i 8 bonusowych materiałów PDF
Osoba prowadząca | Koszt szkolenia | Rodzaj szkolenia |
dr n. o zdr. Patrycja Kłósek - nasza kadra |
169 zł / 1 os. | e-szkolenie |
Prosimy po zarejestrowaniu się na szkolenie o dokonanie opłaty zgodnie z zamieszczonym cennikiem. Opłaty należy dokonać za pomocą przelewu bankowego na poniższe dane:
-
Paleta diet
ul. Piekarska 6/57
43- 600 Jaworzno
NUMER KONTA: 27 1050 1357 1000 0092 1566 9368 ING BANK ŚLĄSKI
W TYTULE PRZELEWU WPISUJĄC: imię i nazwisko kursanta, tytuł e-szkolenia (lub w przypadku szkolenia stacjonarnego jego datę i miejsce)
REZERWACJA BEZ OTRZYMANEJ ZAPŁATY JEST NIEWAŻNA