Szkolenia internetowe dla dietetyków Paleta Diet

Przepisy


Drugie śniadania – Sałatka z pieczonym rabarbarem i mozzarellą

Składniki na jedną porcję:
  • rabarbar 4 łodygi
  • rukola/ miks sałat 2 garści
  • oliwa z oliwek 1 łyżka
  • cynamon szczypta
  • kardamon szczypta
  • pomidor malinowy 1 sztuka
  • jabłko 1 mała sztuka
  • ser mozzarella light 1 sztuka
  • musztarda 1 łyżeczka
  • chleb razowy 1 kromka
  • pieprz szczypta
Przygotowanie:
Rabarbar umyć, pokroić w 2 centymetrowe kawałki. Piec w piekarniku 30 minut w temperaturze 170 stopni. Po upieczeniu schłodzić. Z oliwy z oliwek, octu winnego, musztardy i ziół prowansalskich przygotuj sos. Połącz miks sałat, pokrojonego w ćwiartki pomidora malinowego, jabłko pokrojone w kostkę i ser mozzarella light pokrojone w kostkę. Wymieszaj wszystkie składniki z sosem. Na suchej patelni podprażyć łyżkę słonecznika. Chleb pokrój w kostkę i grilluj na suchej patelni ze słonecznikiem. Posypać na wierzchu sałatki.